[Epitesz-barkacs] epitesz lista

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Nov. 28., Sze, 19:43:02 CET

Sziasztok!

Kellene hirtelen epitenem egy ideiglenes valaszfalat. Le kell zarjam a lepcsot, mert megy el a meleg a tetoterbe, ahol nem futok jelenleg mert nincs mivel.

Vettem gipszkarton sineket, meg belevalo uveggyapotot, viszont nem akarok gipszkartont tenni ra, mert azt kidobhatom ha elbontottam.

Gondoltam teszek ra osb-t, es utanna felhasznalom a padlas padlojanak. Viszont az osb draga. A natur forgacslap olcsobb, de nem vizallo kicsit sem. Jo lehet az meg attol a padlasra?

18-as osb - 1900ft/m2
18-as natur forgacslap 1400/m2
25-os natur forgacslap sonderangebot 1300/m2

Melyiket valasszam??

vajk

Want ideas for reducing your carbon footprint? Visit Yahoo! For Good  http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/environment.html
--------- következõ rész ---------