[Epitesz-barkacs] Ablakok és -profilok

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Sze. 10., H, 09:15:52 CEST

Sziasztok!

On 10 Sep 2007 at 8:18, Laszlo Merenyi wrote:
> Mindemellett a profilokat azert erdemes bizonyos
> osszehasonlitasnak alavetni, mert bizony vannak kulonbsegek merevseget,
> falvastagsagot illetoen.
Igy igaz, az en kedvencem ilyen alapon a Veka profil sorozat.
Ranezesre a legnagyobb falvastagsagu, legrobusztusabb profil.

En begyujtottem vagy 15 arajanlatot, ugyanazon konszignacio
alapjan. Nem alakult ki egyertelmu nyertes, tobb olyan van, ami
szoba johet, Itt jonnek azok a szempontok, amiket felsoroltam.

Cak erdekesseg kedveert, ugyanazon 30 db nyilaszarora 1,5 MFt-tol
kozel 3,5 MFt-ig kaptam osszahasonlithato ajanlatokat. A fa es a
kombinacios (muanyag/alu, fa/alu) dolgok meg ezek folott jonnek,
kb. 6 MFt-ig.
Vannak egzotikus dolgok (cseh vagy torok profilok), kis
gyartoktol, szinte mar gyanusan olcso aron.
Kaptam ugyanarra az aluplast 4000-es profilra, k=1,0 uvegezessel
2,13 es 3,09 MFt-s ajanlatot, persze mas gyartotta a profilbol az
ablakot.

Ma ott tartok, hogy talaltam egy olyan ceget, ahol ertik mirol
beszelek, ha napvedo uvegezest emlitek, vagy legzaro (RAL
szerinti) beepitest.
Ha a vegleges arajanlatuk nem lesz elrettento, akkor Kommerling
profilos ablakaim lesznek, mert Ok azt forgalmaznak.

udv

szepygab