[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: háztartási (pl. kenyeres) kemence

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 1., P, 00:43:31 CEST

vajk fekete wrote:
> ertem a problemadat.
>
> nemtudom a valaszt. tulhutessel jatszotam mar. -20 fok arra volt
> eleg, hogy a flakon viz kb 1/10-ede megfagyjon. de  a keletkezo kasa
> jol egyben maradt.

Nekem már az is meglepő, hogy -20 fokkal sikerült túlhűteni a vizet. Ez
már nem is olyan rossz, még egy kis kísérletezés, és meglesz a -80 fok is,
és ez az út már okés.

Na de a gőz? :-)

Itt egy kép, ez tényleg lehet megfagyott hullám? Nem inkább valami más
eróziós hatás a jégen?
Név: image010.jpg
Típus: image/jpeg
Méret: 37835 bytes