[Epitesz-barkacs] Faraday-kalitka

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 1., P, 11:31:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> elütöttem a billantyűt :-)

Persze, de érdekes lehetőség volt kihasználni. :-)

Szóval szerintem nem érdemes ilyesmit csinálni, de ha mégis, pl a külső
hőszigetelés alá lehet betonacél hálót rakni, meg a tetőre is... és persze
aprólékosan össze kell hegeszteni a rácspontokat. Mármint a két rács
illesztésénél. Mobilozni még talán lehet, de nagyobb hullámhosszú
rádióhullámok jelentősen ki fognak rekedni valszleg.

Ablaknál is kell rács! :-)

Mire is kell? A készülékek indukált fesz elleni védelme érdekében nem
célszerű.