[Epitesz-barkacs] Fw: autóülés fűtőbetét lakásban

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 1., P, 13:00:12 CEST

ilyen ruhaszárító drót elektromos adatait nem ismerem,
de lehet, hogy az is jó lenne :-)

(1 olcsó kínai digit. voltmérő az egyetlen "mérőműszerparkom" :-) és

mindenki azt a smilit gondolja oda, amelyiket akarja :-) )

pl.
hungarocelltábla vágásához erős  cekász volt megfeszítve szükséges
rövidebb hosszakban,  és egy 2 lapos villanyrezsó volt a  2x4 állású
"előtétellenállás-doboz"  2Ampertől  - 10Amperig, oszt nyomtam 230Voltról
:-)