[Epitesz-barkacs] Fw: kéményfüst szívása

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 1., P, 13:40:35 CEST

nem részleteztem eddigi tapasztalatomat:

van egy csőventi, 400m3/h, 400Pascalos szívó/nyomóerővel
100mm-es csőhöz

műszaki okokból kb 4méterről szív és vagy 25 métert nyomnia kell

szívó oldalon tisztalevegő megy (egy állítható tolattyúval) és a
szennyezőhelyről (pl kovácsszellentyű ) kb 50Pascal "vákummal"
kell "elvenni" az elvinnivalót (a tolattyúval állítom be, hogy a másik
ágból mennyi legyen az elvinnivaló ) ez összekeveredve, lehülve
éri el a ventit

a maga módján szép is, jó is, majdnem 100%-os, DE csak egy
bibije van: a ventilapáton is átmegy a szennyezőanyag

szeretném, ha elkerülné a ventillátorlapátot a szennyezőanyag

100-as csőben 30 méterről 50Pa "füstelszívás" kellene neki

Ventúri csőnek nézve a ketyerét:

a venti lenne a "fujóka," és a  "füst" lenne  a porlasztandó

azt  sajnos "nem szeresse" hogy porlasztás után 25 méterre
nyomnia kellett volna :-(

tehát  valahol "a szennyezett levegőt" 30 méteről kellene
szívnia és a porlasztás után mihamarabb  kellene a
levegőbe kikerülnie