[Epitesz-barkacs] polisztirol betonalapba darálása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 2., Szo, 16:07:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> PSH Beton Kft. polisztirol betonalapba darálása, SZÉKESFEHÉRVÁR 8000

> budapesten ehhez tartozó szerkezet bérelhető?
> vagy hogyan "dolgozik" egy ilyen ketyere?

Nem tudom, de nem így kéne csinálni házilag. Amúgy is házalapba szerintem
nem jó, szerintem inkább útalapra gondolnak. De belátom, nem értek hozzá.

Viszont létezik egy olyan betonfajta, amihez hungarocell gyöngyöket
adagolnak. Megvan a neve is egy másik lista régi, learchivált emiljéből:
thermobeton.

www.thermobeton.hu