[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 8., P, 10:53:28 CEST

 <szepygab at fw.hu> 2008.08.08. 08:26:39 +2h-kor írta:

> Azért annyira nem nagy mumus a kéményseprő. Egyszer kell a
> tervezéskor/használatba vételkor lekűzdeni - ami részben a
> tervező, részben a kivitelező feladata - utána azt az évi 3 eFt-
> t, amit számláznak a semmiért, azt ki lehet bírni.

egy 300ezres sciedelt vagy más, pl kondenzációs kazánhoz valót
nem áldoznék rá szumma fél milkáért

> Ha tanácsolhatom, kombináld a homlokzati felületeken falfűtéssel.
> Lényegesen gyorsabb a szabályozhatósága, ami jól kompenzálja a
> padlófűtés tehetetlenségét. A bútorzás meg általában nem a
> homlokzati falak mentén történik.
>
> Pont a beruházáskor kevés az ember pénze, így a legolcsóbb
> megoldás mégiscsak az volt, hogy felvittem a tetőtérbe a
> gázcsövet, és 1,5 m szerelt füstgáz vezetékkel kidugtam a tetőn
> át.

az oroszoknál van a gázcsap, ebbe nem ugranék be,

én vagyok a beruházó, meg a felelős tervező, meg a felelős kivitelező
(és megismertem az építésügyi hatóság elmekórtanát :-( )
szóval a kéményseprő másodfoka (ahova fellebbezhetsz)
az az önkormi jegyzője, (mint elsőfokú tűzrendészeti hatóság
a magánembereknél ) szóval 2  "elmekórtani hatóság"
kivonható egy klímával :-) :-)