[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 8., P, 22:58:01 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ez a cirkulációs szivattyú (szerintem) kisebb, mint egy mosógépürítő
> szivattyú?

Méretre nem kisebb, viszont drágább. :-) Jóval kevesebb vizet szállít,
mint pl a kazán vagy cirkó keringető szivattyúja. Amilyeneket én használok
rendszeresen, azok kb egy huszasba kerülnek (danfoss, ezen belül is a
legolcsóbb, legegyszerűbb).

> ilyet hol és mennyiért, milyen néven lehet kapni?

Szerelvényboltokban, és az a nevük, hogy "cirkulációs szivattyú". :-)