[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 9., Szo, 14:18:14 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Én érdeklődtem kint élő ismerősöknél: Németországban és
> Hollandában is nagyjából 1:3 az arány.
> Szerintem nem várható az arány szignifikáns változása, a két
> energiaár együtt fog emelkedni.

Hát akkor be kell látnom, hogy nem jól gondolkodtam.
És mitől lehet ez az arány?

Másrészt nem változhat ez később azáltal, hogy a rohamosan növekvő kőolaj
iránti kereslet belátható időn belül drasztikusan növeli a fossziliákból
származó energiaárakat? Persze csak akkor változhat az arány, ha az
alternatívák (amik között ott van persze az atomerőmű is) nagyobb
jelentőségre tesznek szert.