[Epitesz-barkacs] kémények ára

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 9., Szo, 18:33:45 CEST

bocsi, akkor nekem voltak rossz élményeim,

kb 4 éve
árajánlatokat kértem különféle megoldásokban ( falazott kémény krómacél
bélés
krómacél kémény hőszigetelve és kívülről fémcsőben, stb, stb) 8m hosszban

a legolcsób volt 300ezer és volt 980ezres is,
ezek szerint  én fogtam ki az összes drága céget

kb 1 éve volt  !!! akciósan !!! a Schiedel  7méteres 240ezer