[Epitesz-barkacs] Fw: kémények ára

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 10., V, 00:30:37 CEST

>szeretnel venni egy darab 626-os csapagyat. (ez egy iszonyat tucatcucc).
>- a sarki csapagyboltban az olcso gyartotol 200ft, a draga gyartotol valo
meg 800ft.
>de a sarki csapagybolt helyi igenyeket szolgal ki, nem hirdet az
interneten, orszagos/varosi szintu lapokban >sem hirdet. helyi ujsagban
esetleg, de ha nem laksz ott, akkor olyanod nincs.

a mi falunk kéményseprőitől megkérdem kit ajánlanak ( persze, akiket ők
hajlandóak elfogadni hozzáértő gyanánt ) azokat adják meg, akik megfejnének

akik meg nem fejnének meg a mi falunkban kémény ügyben, azokat a
kéményseprőink
meg nem fogadják el, mint hozzáértőt

a mi falunkban, és a mi utcánkban tevékenykedő helyi építésügyi előadó az
egy másik
állatfajta, csak össze kellene őket kötni

annak örülök, hogy (legalább a Te lakhelyeden) léteznek normális
"szakhatóságok".
és az én lakhelyemen tapasztaltakat nem kellene általánosítanom