[Epitesz-barkacs] padláson tárolás szabályai

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 13., Sze, 22:26:46 CEST

Kósa Tibor wrote:
> nincs tűzszakasz, egy légtér, közös ló...
> És mindenkinek a feje fölött a kacatja. Még nem szakadt a fejemre 15
> év alatt :-) meg le se égett :-)
> Másik kérdés, hogy mit leltározgat az én cuccaim között. :-)

Teljesen közös, annyira, hogy nincs is kinek-kinek saját feljárata?

Ha volna saját feljáratod, akár fel is falazhatnád a szakaszod két végét.
Ha jól olvastam a Mágus által beidézett szöveget, van a tűzfal, és van egy
ennél kevésbé szigorú fal, aminél a falnak nem kell áttörnie a tetőt, hát
valami ilyesmit kellene építeni téglából úgy, hogy a lakásokat elválasztó
falra legyen ráterhelve. Eldőlés ellen a tetőbe is be lehet kötni
valahogy. Persze úgy értem az eldőlést, hogy nem magától akarna eldőlni,
hanem valami barom bosszúból jól nekimegy vagy ilyesmi. Az nagy gáz lenne,
mert lehet, hogy áttörné az alatta lévő szint födémjét, ha az nem valami
normális vasbeton gerenda vagy panelfödém, és alul nagy galibát okozhatna.
De valami szakemberrel megbeszélve biztos meg lehetne jól oldani.