[Epitesz-barkacs] fából vaskarika, azaz faházból kőház

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 15., P, 20:57:08 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én mindössze egy alternatívát ajánlottam. :-)

Igen, értettem, csak azért szóltam bele mégis, mert azt gondoltam, hogy
félreértesz valamit. Most zárt épület van ott, ahol ezentúl így
gondolkodva egy nem zárt épület lenne. Ha viszont alapvetően elégedettek a
meglévővel, csak itt-ott (pl az alapját) meg kéne csinálni, azt lehet úgy
is, hogy nem bántják azt, ami megvan, így jogszerűen fenn is maradhat.

> az biztos, hogy kevesen merik felvállalni az építésügyi hatóság
> "nyasgem"-ét
> (nálunk az ép. ügyintéző cezaromániás volt, a közig hivatal pedig
> hivatalos iratokat lopott,
> szóval nálunk "kib..ták a biztosítékot", emiatt ott vágok alájuk,
> ahol tudok)

Amit nagyon meg tudok érteni. És felháborít, hogy minél kisebb emberrel
állnak szemben, annál inkább kimutatják a "hatékonyságukat", erejüket, és
a korrupció mennyire számít a meghozott döntéseknél.