[Epitesz-barkacs] Fw: fából vaskarika, azaz faházból kőház

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 16., Szo, 13:07:33 CEST

írtad, hogy 70-es években engedéllyel építettétek
(bocsi, visszanéztem az elejére ezt nem írtad, hogy engedéllyel, de abban
az időben a "szakigazgatási szerv" sokmindent észrevett)
(voltak utcabizalmik, akik pártkatonaként jelentéseket írogattak)

ha volt engedélyetek, akkor valami tervféle is lehetett hozzá
vagy legalább "egy műszaki leírás" vagy bármiféle bármi

ha volt engedélyetek, elvileg az önkorminál is vissza tudna keresni, és  az
1800-as
évek vége óta egy központi rajztár is létezett

központi rajztár:
Budapesten a Városház utcában van ilyen rajztát (főv. önkormi épületében)
Pest megyében a Bp. 5.ker Városház utca 5-7 (a "megyei tanács szakig.")

pl. a 8ker Üllői út - Futó u sarkon 56előtt egy ecetgyár volt, annak az
56-bani
felrobbantása után lett egy OTP társasház, és az ecetgyár rajzai is
megtalálhatóak voltak

szóval nem tudom, merrefelé laksz, de valamennyire utána lehet nézni

Tamás