[Epitesz-barkacs] Fw: külső falára: 0,4 W/m2*K.

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 17., V, 20:08:17 CEST

tehát a passzív házasok  0,2 W/m2K lesz az irányadó :-(

tehát a korábbi 4cm hungarocell helyett a mostani kb 10cm helyett
oldalfalra kb 16cm kell

mivel a külső 4cm-t sem tudtam megoldani financiális okokból, :-( , sajnos
szinte majdnem mindegy, hogy a 10cm vagy a 16cm nem készült még el :-)

viszont már látom, hogy az 50cm x 100cm-es táblák helyett 100cm x 300cm -es
táblát
(van olyan cég, amelyik simán vállalja ezt a méretet) kellene felraknom

viszont nem láttam még olyan nagy falhoz rögzítő eszközt, ami 16cm-es
hungarocellt
teljes vastagságában átérné. (a 4 cm-est átérőt ismerem, de a "hivatalos
megnevezését" nem tudom )

Vagy rosszul látom?