[Epitesz-barkacs] Fw: fából vaskarika, azaz faházból kőház

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 18., H, 16:56:51 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.08.18. 13:22:22 +2h-kor írta:

> És ehhez kell valami tulajdonjog igazolás, vagy esetleg hiteles
> tulajdoni lap, vagy csak úgy besétálok én, mint Gipsz Jakobina, és kérem
> a Széles köz 121/p alatti ingatlanról mindent, ami adható?

hogy teljes joggal minden adatot megkapjál, és
ha nem te vagy a tulajdonos, hanem pl. a szüleid, akkor
pl. a szüleidtől kapsz egy meghatalmazást, hogy a nevükben
eljárjál a Széles köz 121/p alatti ingatlan telekkönyvi, tervtári
adatainak beszerzése ügyében

ha a korábbi tulajdonos adatai a szüleinek nincs meg
(bár egy adás-védelmi szerződésnek illene lennie), akkor
telekkönyvi szemlét kérsz (a 4000 Ft-osat, és teljes, részletest,
amin a korábbi tulajdonos neve is szerepeljen rajta, mivel a korábbi tulajdonos
építette, annak a neve kell egyes adatkereséshez)

meg a helyszínrajz meg van nálad, amin a garázst láttad

első kanyarban ennyi elégnek mutatkozik