[Epitesz-barkacs] Fw: külső falára: 0,4 W/m2*K.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 18., H, 22:53:56 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a -60 vagy a +1000?

Természetesen a -60. :-) Elvileg a világűr effektív középhőmérséklete -54
fok. Most is mértem egyet, ezzel -55 fok jött ki. Gondoltam, hogy megnézem
a telihold irányt is, de sajna földi tereptárgyak is beleesnek egyelőre az
irányba, ezért nem hiszem el, hogy -39 vagy efféle lenne. (Van egy 15
fokos kúp, ahonnan gyűjti a sugarakat).

> kb pl. ezen a lázhőmérsékleten pusztulna a vér

Lehet, de ahhoz belül is ilyesmi hőmérsékletnek kell lennie. (Pontosabban
42 fokos lázat még túl szoktak élni, valszleg lényegesen efölött, mondjuk
43-44 már nem okés.)