[Epitesz-barkacs] Fw: nikecell tányéros dűbel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 20., Sze, 09:17:10 CEST

szepygab at fw.hu wrote:
> Platformban láttam valami kifejezetten ragasztásra kínált
> pisztolyhabot.
> A héten nem tudom megnézni ki gyártotta.

Na ezt ki kéne próbálni.

A purhabos hungarocell-ragasztásnak van egy nagy hátránya: nem marad meg a
helyén attól, hogy odarakom, mint a hagyományos módi. Igaz, hogy valszleg
sokkal jobban ragad és hőhídmentes, de azonnal kell rögzíteni. (A cementes
módi nem hőhídmentes, mert a széleken vagy szabadon vannak hagyva a
táblák, és összetolva, vagy bekennek a résbe ilyen cementes trutyit, ami
jóval szarabb a hungarocellnél. Ehhez képest az akár m2-enkénti néhány
vékony acélcsavaros dübelezés is kisebb hőhidat képez.)  Nagy durranás
volna egy olyan ragasztóhab, ami hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, de
egyből odaragad a tábla, ahogy odahelyezik, és nem is lökődik lefelé picit
sem a polimerizációig sem.