[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: nikecell tányéros dűbel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 20., Sze, 23:27:27 CEST

magus3 wrote:

> (és az EJOT lapján látható leszakadt hőszigetelés is elgondolkodtató)

Meg a hozzá tartozó leírás is, miszerint a szél ereje ellen csakis a
dübelek sokasága fog védeni. Akkor kérdem én, miről szól a ragasztás? Ha
így van, az egész ragasztás megsprórolható lenne, elég lenne a táblákat
szárazon "felszögelni", aztán a rend kedvéért bevonni a szükséges hálóval,
csak ide kéne ragasztó, és a szín.

Nem tudom, miért, de van egy olyan halvány gyanúm, hogy a kapható
ragasztók, amikbe a "mesterek" cementet szoktak belekeverni, valahogy nem
az igaziak a hungarocell rögzítéséhez. Főleg, ha a hungarocell felületét
sem, meg a fal felületét sem portalanítják, semmit nem tesznek velük, csak
nekiesnek, és "ragasztanak".

Talán a frissen vakolt fal esetén a cementes akármi még egész jól be is
köthet a falba, de mit tesz a hungarocellen?