[Epitesz-barkacs] 160-as cső

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Aug. 22., P, 23:57:23 CEST

Hofferek Attila wrote:

> En itt a csatornacsoveket sima piros tegelyes litiumos gepzsirral kentem
> be, mert ezt lattam valahol a hivatalos vizgazkozpontifutes csoszereloktol.

Mi meg a cegnel az elszivot ilyen PVC lefolyocsovekbol epitettuk, sokszor
kellett mar bontani, ezert probakeppen gepzsirral kentuk be, de tovabbra is
rettenet nehez volt szetszedni. Holegfuvoval korbe kellett melegiteni a
tokot, lagyult a gumi, igy valamivel konyebben kijott.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))