[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Fw: nikecell tányéros dűbel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 23., Szo, 13:01:08 CEST

Mágus Bérprogram Demo  <magus.demo at dpg.hu> 2008.08.23. 11:52:18 +2h-kor írta:

> örülök, hogy hozzám hasonló kísérletező emberekre bukkanok :-)

az EJOT laikus baromnak nézett, válaszoltam is nekik,
a magam stílusában

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tisztelt Gellér Ákos Úr!

Köszönettel vettem sorait, "csípőből" megoldotta a problémát :-)

Mivel nem árultam el, hogy felelős kivitelező és felelős tervező is vagyok
építészeti témakörben, "élből" laikus baromként kezelt, és kétbalkezes
bunkót tételezett fel.

Mivel az Ön cikkében levő szavai szerinti "ócska dűbel"-t
( pl. önellenőrzésest is :-) ) simán lehet kapni a Nikecell cégnél
továbbra sem áll rendelkezésemre az Önök termékeit
alternatív  termékként figyelembe venni :-) , és ezután is
/az Önök hozzáállása miatt/  ennek is  marad :-)

üdv