[Epitesz-barkacs] " önellenőrző rendszer " ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 24., V, 20:23:55 CEST

 <szepygab at fw.hu> 2008.08.24. 19:07:42 +2h-kor írta:

> Szerintem meg az önellenőrző egyszerű fordítási hiba.
> Valószínűleg self controling / selbstregulierendes lehetett
> angolul / németül.
> Annak meg a jó fordítása önszabályzó lenne, ami pont azt jelenti,
> hogy nem tudod túlhúzni.

~~~~~~~~~~~~~~
100%-os önellenőrző funkció: a hibásan rögzült dűbelek szereléskor azonnal felismerhetővé válnak
http://www.hwhmetaltop.hu/fanna_c1_2.html

az egész neten ez az egy mondatot találtam a dűbelekkel kapcsolatban
~~~~~~~~~~~~~~

angol - német szószedet - Légitér / repülés / űr szakterületen-route self-metering aircraft time sequencing system ˇ selbstregulierendes System
zur Ankunftskontrolle für Flugzeuge ˇ Kristina Wolf ...
http://hun.proz.com/glossary-translations/english-to-german-translations/10
ÖNSZABÁLYOZÓ TANULÁS: NEMZETKÖZI KUTATÁSI IRÁNYZATOK ÉS TENDENCIÁK ...fogalmaknak: 'önszabályozás' (self-regulation), 'önmenedzselés' (self-management),
'ön-. kontroll' (self-control), 'önmegváltoztatás' (self-change) és ...
http://www.magyarpedagogia.hu/document/Molnar_MP1021.pdf

Angol - magyar járműipari szótár. ... self-diagnosis. önellenőrzés.
bekapcsolási önellenőrzés, power-on self-test
auto-detection. önellenőrzés
magyar - angol translation of önellenorzés: self-revision [Üzlet/pénzügy].