[Epitesz-barkacs] erdekesseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 27., Sze, 07:43:21 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Pedig milyen logikus.
> Tartok tőle, hogy meglehetősen egyedi darab, és talicska aranyért
> adják. Kár, hogy nem tudni ki gyártja, forgalmazza.

Nem ez benne - számomra - a lényeg. Ezt bárki megcsinálhatja, aki ért
hozzá valamennyit, és vannak szerszámai. A hozzávalókat lehet kapni.

> Azt a két bazi nagy kék locsolóslagot nem egészen értem, a fekete
> vödröt meg végképp nem.

A képpel nem érdemes foglalkozni, nincs ellátva jelekkel, akármi is lehet.

Ami engem foglalkoztat (bár kétséges, hogy valaha is komplett rendszert
tudok megvalósítani), egy integrált hőszivattyús, napkollektoros
fűtési-hűtési és melegvízellátó rendszer. Méghozzá barkács módon, nem
pedig 10milláért valami készen megvásárolt, telepített rendszer.