[Epitesz-barkacs] Fw: polifoam-nyesedékes táblát láttam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 27., Sze, 07:46:32 CEST

magus3 wrote:
> a hőlégfúvóval a polifoamhoz
>
> a) milyen hőfok kellene?

Fene tudja, ki kell próbálni. Nekem olyan van, amiben a hajszárítók alatti
hőfoktól a festék levakarásához elég hőfokig állítható a kiáramló levegő
hőmérséklete, és nem döntött romba anyagilag. Innentől már nem ügy a végén
a potit tekergetni és próbálgatni. A folyamat hasonlíthat bármilyen
műanyaghegesztéshez: az összeillesztendő felületeket az összeillesztés
előtt felületileg meg kell olvasztani. Tehát nem globális felmelegítésről
van szó, hanem csak rövid idejű helyiről.

> b) mondjuk 5cm távolságban van a 2 db. vaslemez forma
> közöttük meg a nyesedék

Ezt nem tudom, hogy így hogy lehetne csinálni. Van egy olyan gyanúm, hogy
ha fix két lap van egymástól, és közé kell juttatni a törmelék
hőszigetelőt, akkor nemigen kell összeragadva legyenek.