[Epitesz-barkacs] fénycső fojtótekercs

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 28., Cs, 10:52:37 CEST

magus3 wrote:
> fénycső fojtótekercset hogy lehet szétbontani?

Nem biztos, hogy nincs kiöntve, ekkor nem könnyű.

> gondolom EI magos,
> de az E-s részek rendszeresen felcserélve,
> vagy mindegyik E-s rész "egy irányban" ?

Biztosan van benne légrés, és nem biztos, hogy EI-kből van, hanem akár két
E egymással szemben, és középen a légrés, de ez nem változtat a lényegen,
tehát elvileg egybe ki kell jöjjön a vas belőle. (Nem néztem még meg
közelről, pedig sok van itt egy hülyeségemből kifolyólag.)