[Epitesz-barkacs] változik a klímarendelet

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 28., Cs, 20:26:22 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2008.08.28. 20:14:15 +2h-kor írta:

> a TV2 híreiben említette, hogy szeptembertől építészekre
> vonatkozó változások is lesznek,
> mint
> pl. megszünik a félszoba fogalma,
> nagyobb garázsméret lesz a minimális,
> lakásokhoz kerékpártároló
> 3. emeletnél már liftet is kötelező lesz építeni,
> és (egy intenzív kutyaugatás miatt nem hallottam tisztán, hogy)
> a klímára vonatkozóan is lesz rendeletben valami
>
> ha hallotok róla, figyelnünk kellene, hogy miről van szó :-(

Klímaberendezést meglévő épületre csak takarva lehet felszerelni. Az új rendelet megadja a gépjárműtároló legkisebb méretét is, ez 2,70-szer 5 méter. Továbbra is a lakás egyik lakószobájának el kell érnie a 17 négyzetmétert, de a jövőben ebbe nem lehet beszámítani a vele egy légtérben lévő konyhát és étkezőt. Az OTÉK új szabályainak többsége szeptember 12-én lép hatályba, de például a 6 lakásosnál nagyobb házak kötelező garázsait csak 2013-tól kell megépíteni.

keresem tovább a pontos szöveget :-(