[Epitesz-barkacs] email útvovala?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 29., P, 10:26:05 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Jövő héten átállás lesz egy új szerverre, amely máshol van, elvileg
> meg tudom oldalon állás nélkül, maximum az archivum és a webes
> felület nem lesz elérhető egy ideig.

A gmail hogy oldja meg, hogy olyan irdatlan sokan használják, olyan bazi
nagy tárhelyet biztosít, és sosem áll le? Nem lehet, hogy egy olyan
rendszere van, ami akkora áttörés a témában, mint az internet maga volt
anno pl a compuserve-hez hasonló, sugaras hálózathoz képest? Nincs valami
olyan trükk, hogy mindent redundanciával tárolnak szana meg szét, és
akármi elszáll, zökkenőmentes a folytatás és a működés?

Ha így van, más ilyen rendszer is van?