[Epitesz-barkacs] változik a klímarendelet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 29., P, 10:56:40 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> sajnos nem tudom, hogy a jogalkotó mire fog gondolni, de előre
> borítékolnám, hogy az EU-ban található minden logikát
> űberelni fognak logikátlan albán módszerekkel

Maradjunk annál, hogy "magyar módszerekkel". Albániáról legalábbis én
etekintetben nem sokat tudok, sőt, semmit.

Itt jut eszembe, hogy most az egész nagyfalu zúgolódik az útlezárások
miatt. Valamikor korábban a románok (akik sokunk szemében talpilag
szőrösek) az egész fővárosukat úgy tudták útfelújítani, hogy legalábbis
idáig nem hallatszott az országos elégedetlenség.

Persze a budapesti az egy külön állatfaj. Amíg a vidéki szépen megvárja,
míg a naponta 2-szer jövő öreg busz megérkezik, és elvan rajta sokáig,
mert hosszú az út, addig a budapesti kikéri magának, hogy 3 percet is
várnia kell, és netán nincs légkondi a metrópótló buszban. És azt is
elvárja, hogy ez a seggkinyalás neki olyan olcsó legyen, hogy az egész
országnak jelentős mértékben hozzá kelljen járulnia ezekhez az igényeihez.
És hogy ezek a buszok a szinte befordulásra is alkalmatlan kis kertvárosi
utcákba is bemenjen. (És vannak, akik be is viszik annak ellenére, hogy a
lakók 90%-ának ez nem tetszik. Öreg néni átkísérése az úton, ha át akar
menni, ha nem effektus.)