[Epitesz-barkacs] email útvovala?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Aug. 29., P, 10:57:57 CEST

az utvonalat a traceroute vagy tracert program adja meg.

de ez nem az email utvonala, hanem a csomagoke. monduk ugy, hogy ebben benne lesznek a telefonkozpontok, amiket atmegy a hivas ha felhivsz engem telefonon. de ha felhivod a helyi postat, hogy szeretnel nekem ey taviratot kuldeni, akkor az nem ezeken a kozpontokon fog keresztul menni. hiszen a helyi postas neni utanna bediktalja a taviratot a fopostas neninek, az a tavirat elosztonak, az a nalam helyi postasnak, es az vegul nekem. es hogy kozben ki mennyit ul rajta, az fogja eldonteni mennyi ido alatt er ide. semmi koze annak, hogy ha felhivsz direktben, akkor mennyi ido alatt cseng ki.

vajk