[Epitesz-barkacs] változik a klímarendelet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 29., P, 11:39:25 CEST

vajk fekete wrote:
> mai hazon kivul 2-3cm vakolat van.

Aha. Kisebbre számítottam.

> a 10cm-t ne a hoszigetelo kepesseghez kepest nezd, hanem ahhoz
> kepest, hogy a 3m oldaltav hany szazalekkal csokken. nem veletlen
> talaltak ki azt az oldaltavot 3m-nek, es nem 2.5-nek es most utolag
> megengedik hogy 2.9-re csokkentsd.

Nálam ez nem probléma, mert én nem tartottam be ezeket a számokat anno,
jelentos ráhagyás van. Ezek a kötelezo oldaltávok, elokert méretek vagy
hogy nevezik, ezek minimumok, nem pedig ekkorára muszáj venni ezeket a
méreteket.

Viszont van egy másik dolog is: ha a ház a rajzon valamekkora, és ha jön a
hatóság centivel, és nem 20, hanem 30 centivel találja nagyobbnak, akkor
az ebbe való belekötésbol nagyobb baj származhat.