[Epitesz-barkacs] változik a klímarendelet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 29., P, 14:15:50 CEST

vajk fekete wrote:

> az, hogy szigeteles utan nagyobb lesz a haz, az nem gond, mert a
> szigeteles ugyis epengedely koteles lesz, es igy tok hivatalosan lesz
> nagyobb. irja is a szabaly, hogy a novekmenyt beepithetoseg
> szempontjabol figyelembe kell venni. es mintha ebben nem is adna
> engedmenyt. tehat ha eredetileg centire a leheto legnagyobbat
> epitettek, akkor most nem lehet szigetelni, mert a plusz par
> negyzetmeterrel tullepnek a beepithetoseget.

A beépíthetoség már eleve elcseszett dolog, nem erre gondoltam. (Amikor én
kértem az engedélyt, akkor még nem volt ez a 15%-os határ).

Azt próbáltam feszegetni, hogy ha valaki nagyobb házat épít, mint ami az
engedélyben szerepel, az a szívás, akkor is, ha a beépíthetoségen belül
marad.

Arra nem is gondoltam, hogy a szigetelésre is építési engedélyt kell
kérni. Ha a szigeteloréteg a vakolat helyett van, tehát én mintegy így
vakolom be a házat, akkor mi van? A vakolásra biztos nem kell engedélyt
kérni.