[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2008. Aug. 29., P, 14:24:16 CEST

Sziasztok,

A neten próbálok nézelődni, de nem igazán találok "kezdőknek" való
szájbarágós leírást
a témával kapcsolatban.
A házon a padlástérben szeretnék egy darabon (kb. 20 m2) hőszigetelést.
A felület kisméretű tégla,
vagyis vakolás sincs. A szigetelés "szépsége" nem érdekes, lévén, hogy
nem látható hely.

Kérdéseim:
Valahol olvastam, hogy háló kell, valahol nem említik. Milyen hálóról is
van szó és minek is az? :)
Nikecell tábla: Milyet érdemes venni? Lépésálló, nem lépésálló, 5 centi
vagy több/kevesebb stb... stb.
Mire kell nagyon figyelni? Olyanokra gondolok, mint páralecsapódás stb...

És persze: Szerintetek nekiállhatok én is, mint gyakorlatlan, de lelkes?
természetesen ész nélkül nem
állnék neki, ezért is szeretnék alaposan utánajárni dolgoknak.

Köszönöm a tanácsokat!
Üdv, Zsolti