[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 29., P, 14:54:53 CEST

Szaniszló Zsolt  <szaniszlo.zsolt at gmail.com> 2008.08.29. 14:24:16 +2h-kor írta:

> Sziasztok,
>
> A neten próbálok nézelődni, de nem igazán találok "kezdőknek" való
> szájbarágós leírást
> a témával kapcsolatban.
> A házon a padlástérben szeretnék egy darabon (kb. 20 m2) hőszigetelést.
> A felület kisméretű tégla,
> vagyis vakolás sincs. A szigetelés "szépsége" nem érdekes, lévén, hogy
> nem látható hely.

első kanyarban úgy értelmezem, hogy a tetőtér belsejében valamilyen magasságig egy téglafal van,
de a tetőtér padlózata, és a "ferde rész" (pl. cserép, szarufákra szögezett tetőléc) milyen?

ha a tetőgerinc magasabb, mint 2.5m, akkor egy lécvázzal plafont is kell csinálnod?

ha nem az egész padlásteret akarod használni, oldalfal is kellene (pl az is lécvázon)