[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 29., P, 16:41:03 CEST

Szaniszló Zsolt  <szaniszlo.zsolt at gmail.com> 2008.08.29. 15:51:51 +2h-kor írta:

> Milyen burkolat kell a kukoricaszárra? Milyen vastagon szokták beborítani
> vele
> a falat? Ez érdekes, ezt a technikát még nem hallottam.

néprajzi lexikon, építéstörténet, stb

20cm vastag "kukoricapalló" legalább 10cm hungarocell-lel egyenértékű lesz

a "burkolat" pl. hasonlít a plafonra szögezett nádszövethez, amit bevakolnak
(kb 100 éves technológia)

150 évvel ezelőtt agyaggal tapasztották be, azaz nem kellett hozzá
építészmérnöki diploma

> Gondolom előnye, hogy a párát átengedi, ellentétben a hungarocellel.

bizony, bizony