[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 29., P, 19:51:49 CEST

vajk fekete wrote:
> 1. hungarocellbol van kulon olyan, ami a falszigetelesre (homlokzati
> szigeteles) valo. eps-80, piros csikos
> 2. az eps-nel olcsobb valamivel az uveggyapot. meg reszben
> ujrafelhasznalhato. ha nem kell kulteri korulmenyeknek ellenalljon,
> akkor jobb valasztas. plane hogy nem eszik a bogarak. az eps-t eszik,
> csak ha falon van szepen korbevakoljak, nem fer a bogar hozza.

Ezt is már sokszor hallottam, én meg sokat hungarocelleztem, sőt, van itt
a házban tárolva egy csomó, még fel nem használt hungarocell, és az
istennek sem akarják a bogarak bántani. Vajon hol a hiba? Más meg azt
mesélte, hogy a tyúkok csipegették le az egészet. Madarak itt is vannak,
ha tyúkok nem is, de azok nem csipegetik a hungarocellt.

Viszont árt neki a macska karma (közlekedési útvonalon az ablak felé), meg
a kutya is, ahogy neki-nekiugrál, most mindegy, miért. De ez bármiféle
burkolatnak is ártana, hacsaknem valami rohadt kemény felületről nincs
szó.