[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2008. Aug. 31., V, 17:22:12 CEST

jhidvegi wrote:
> ...(Az eredeti célom az volt, hogy találjak valami optimumot a tartály
> hőszigetelése, ára... és a ház hőszigetelése között. Persze
> lehetséges, hogy pongyola a számíás,
No, ez szerintem kizárt :-) (mármint számítási pongyolaság részedről)
Vákuumos hőszigeteléssel mennyire lenne rossz a helyzet? Ahogyan nagyobb
cégeknél tárolják a nitrogént és hasonló gázokat...
Megéri házi körélmenyek között egy picivel nagyobb tartályba beletenni
(itt-ott rossz hővezetésű távtartókkal) és a köztes levegőt eltávolítani?

Laci