[Epitesz-barkacs] változik a klímarendelet

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 31., V, 18:43:10 CEST

Feladó: szepygab at fw.hu                                                                 2008.08.31. 07:51:13 +2h
Válaszcím: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Címzett: epitesz at javakocsma.hu
Téma: Re: [Epitesz-barkacs] változik a klímarendelet

 <szepygab at fw.hu> 2008.08.31. 07:51:13 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> 28-a óta ma reggel esett be sz összes levél :-(

> Ennyi következetesség nincs az építésrendészetben. 80-as évek
> elején, a 05-ös építési övezetben (családi éd ikerházak) 3,75 m
> volt az oldaltávolság, és 15 % a beépítési hányad. Utóbbi ma 25
> %, és az oldaltávolság is 3 m.
>
> Ahol mos építkezem, keskeny a telek, határig ki kellett használni

Konszenzus keresése a közérdek,  területi  és helyi csoportérdekek
és  magánérdekek,  értékvédelem és  fejlesztés között

mivel a magyar konszenzus azt jelenti, hogy aki ellenkezik, azt meg sem hívják
a döntéshez

sajnos Te sem vehetsz részt benne, meg én sem, tehát ez a hatósági konszenzus
a kisember leszarását jelenti (mindenféle politizálás nélkül)

--
Üdvözlettel:
Tamás