[Epitesz-barkacs] HĹ?szigetelĂ©s

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 31., V, 22:32:17 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Irtam, olvasgass, tajekozodj utana. En megtettem, tudom mi a helyzet,
> nem csak a sajat tevhitemet szajkozom.

Nincs hozzá kedvem, de a logika akkor is bűzlik:
Ha van szerződésem, miért borogatok?
Ha megváltoztatják a szerződésemet egyoldalúan, miért nem a bíróságot
használom?
Ha nem változtatják meg a szerződésemet, miért nem érvényesítem?

Akármelyik verzió is van, nem a borogatás a megoldás, meg a blokád. Itt
bárki bármit leírhat, azt se tudom ellenőrizni, lehet hantázni is, én nem
hiszem el, hogy ezeknek a pofonegyszerű embereknek van szerződésük, vagy
ha van, az normálisan át van gondolva.

És azt meg máshonnan lehet tudni, hogy időjárás ide vagy oda, ezirányú
biztosításuk se szokott lenni. Ha fagykár van, az állam segít. (Ha akar és
tud.)