[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 1., H, 15:59:43 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.01. 14:11:22 +1h-kor írta:

> Ki kellene találni, hogy mi legyen a végleges megoldás. Az tuti, hogy a
> fázis a segédtekercsre megy, mert annak lényegesen kisebb az impedanciája,
> jól látszik a szkóp component testerével. Tehát lehet, hogy meg kéne
> emelni a feszkót, ha már a segédtekercs kapja, és ki kellene találni,
> mekkora kondival mehetne akár az eredeti fázisról a főtekercs. A

én soha nem szkópoztam, stb, szóval egy laikus vagyok,

én azt tapasztaltam, hogy
sok helyen a tekercsek ohmos ellenállásának (egyenáramú) mérése
volt olvasható, a főtekercs kisebb ellenállású volt, a segédtekercs
meg nagyobb ellenállású volt, (gondolom keveseknek van szkópja)

én pl. így találtam meg az orosz kompresszoron úgy, hogy nem füstölt
el a ketyere :-)