[Epitesz-barkacs] Gazcso athelyezese

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2008. Dec. 1., H, 22:07:21 CET

Sziasztok,

Hőszigetelés miatt a házfalon kivűl futó gázcsövet át kellene helyezni,
mivel az jelenleg a faltól kb. 4-5 centire fut.

10 centis hőszigetelés menne a falra, és ráadásul a Tigáz a szolgáltató, ami
a leggonoszabb társulat hírében áll.

Tud-e valaki tippet adni, megfelelő szakember elérhetőségével, vagy esetleg
innen a listáról valaki, aki vállakozó szellemű lenne ?

A cső a házat megkerülve halad, az egyik oldal mentén.

Tippem szerint a megfelelő elhelyezéshez 1 helyen kellene a csőből kivenni,
és legalább 3 helyen toldani.

Az érintett szakasz a nyomás szabályozó és a gázóra között helyezkedik el.

A kivitelező addig nem kezdi meg a munkát, amíg a cső át nincs helyezve.

Kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és ezt találtam:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?cmd=Article_showArticle
<http://forum.index.hu/Article/showArticle?cmd=Article_showArticle&t=9075254
> &t=9075254 itt a 24-es hozzászólás.

Ezt szeretném elkerülni, főleg, hogy nálunk kisgyerek is van.

Gondolom a hivatalos megoldás sokszázezres nagyságrendben a Tigáz
értesítése, gázóra leszerelése, gázterv, gázóra ismételt plombálása, stb...

Ezek már ismerős fogalmak, főleg az áraik.

Most megoldást keresek -)

Ha valaki esetleg tudna megoldást, kérem ne tartsa magában !

Köszi: Gábor