[Epitesz-barkacs] Low Cost Wood Stove

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 5., P, 00:31:09 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.12.04. 22:57:16 +1h-kor írta:

> Ezt mind értem, de ez csak úgy l'art pour l'art fát égetni valami
> teljesen nem arra való dologban, vagy funkciója is van?

most fogadta el a parlament az új erdőgazdasági koncepciót:

még több erdőt kell telepíteni, és még többet, és még többet.....

ergo lesz vékony faág, gally rogyásig, és pl ehhez jól használhatók a
jelentős darabolás nélküli tüzelőanyag (akár 1m-es faág) "nyílt ajtós"
csak az americicában élő feltaláló nem jutott el a mellékelt rajz szerinti
(indiai, kenyai, pakisztán) "kiforrott" hasznosítási szintig