[Epitesz-barkacs] energia tanusitvany

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 9., K, 21:06:11 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.09. 14:35:01 +1h-kor írta:

> Rengeteg riportban beszéltek róla, de időpontot sosem jegyeztem meg, hogy
> ha életbe lép, mikortól. Lehet, hogy a neten meg lehet keresni. Zöldkártya
> is van a dologban, mint kifejezés. Tehát az épületeknek lenne zöld
> kártyája.
>
> A tanúsítvány inkább pl az apeh honlapjára való felmenés ügyfélkapun
> keresztül témában merül fel. Egészen máig pár napja hibát jelzett, de mára
> vagy helyrehozták, vagy hajlandó lett elfogadni az újonnan telepített
> tanúsítványt. :-)
>
> Szerintem ez az épületekre jellemző akármi még nem lépett életbe, de ha
> [...]

akkor ezt olvassátok el :-)  a hazugságvezérelt megvezetés is benne van,

Mese a lakásról, ami F-es, de majdnem B-s

ForgóMorgó2007. nov. 26. ...
Emberünk más városba költözik, ezért értékesíti lakását, így törvénytisztelő
ember lévén elmegy energetikai tanúsítványt készíttetni. ...
http://forgomorgo.blog.hu/2007/11/ -

Energetikai tanúsítvány:
új épületekre 2008-tól, használtakra 2009-től
Ebben a lakástörvény úgy változik, hogy a lakás bérbeadójának - a szerződés
megkötésekor - be kell mutatnia a bérbe vevőnek az energetikai tanúsítványt. ...
http://www.zoldtech.hu/cikkek/20070111energiatanusitvany - 59k - Tárolt változat - Hasonló oldalak