[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 9., K, 21:38:55 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha a korábbi hegesztésed mellett 1-2 centire újra eltört,
> akkor érdemes lenne egy malacperzselővel

Ne viccelj, elégne az egész ülés! Így is lemezdarabokat kellett betömni
ide-oda a hegesztés helyénél a túloldalon.

Itt az volt a probléma, hogy ugyan jól meghegesztettem anno ezt a részt,
de nem gondoskodtam róla, hogy a hegesztés mellett a keresztmetszet ne
hirtelen változzon. Most hegesztéssel némi bordákat alakítottam ki a
lemezen úgy, hogy a bordák nagyobb keresztmetszettel a hegesztésbe
csatlakoznak. Meglátom, mennyire válik be.