[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 9., K, 21:49:51 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> A százwattos régi izzók már jövő ősszel eltűnnek a pultokról, majd
> évente újabb típusoktól válnak meg a gyártók és a kereskedők.

Már harmadszor írod le, de nem hiszem az egészet. Szerintem ha lesz rá
kereslet, behozzák akárhonnan. Lehet, hogy drágább lesz. Majdnem biztos
vagyok benne, hogy ez a kizárólagosság, ez a tiltási jellegű gondolatsor
nem a döntéshozóktól származik, hanem a kubaszov bulvármédiától. Hogy jó
nagyot szóljon, sokan felháborodjanak, megvegyék a szennylapjukat.