[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 9., K, 22:19:47 CET

Mondom, nekem nem tetszik a fénye. Eddig legalábbis nem találkoztam
olyan meleg fényűvel, mint a villanykörte, igaz nem is próbáltam még
többezer Ft-osat.
Volt kékes, volt ütős fehér, meg vibrálós, pár évet elkisérletezgettem,
amíg végleg leszoktam róla.

A nappalimban most van 12 db 40W-os, szépen beszórja kellemes fénnyel,
lehet variálni a megvilágításokat 1 körtétől 12-ig.

Gábor