[Epitesz-barkacs] hálózati zavarok, szennyezés Re: eltűnnek a hagyományos izzólámpák

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 10., Sze, 00:33:43 CET

Gondolom hogy azt kidobálják a userek a francba, nem akkora probléma,
mint ha nekem az elektronikámba bekerül 0,5g ólom. Úgyhogy mi
szívhatunk, akik tényleg tartós cikkeket gyártunk (az én termékeimet
több mint 10-20 évig használják), de ha 2 év után szétrepedezik a
forrasztás, mehet az is a kukába. Az, hogy egy autóban annyi ólom van,
amit én egész életemben forrasztgatnék össze, az sem számít. Biztos az
autó hűtőjét, meg a többit majd nagy olvasztóüzemekben szétszelektálják
ólomilag. Ja.

Kiváló törvényeket lehet hozni az EU és az itthoni parlamentben, milliós
fizetésekkel két repizés között, mint az új adótörvény, hogy napi 250eFt
lehet a KP forgalmad. Akik ezeket kitalálják, és megszavazzák, tuti nem
normálisak. Vagyis de, csak 'kicsit elfogultak'.

Gábor