[Epitesz-barkacs] keveréses kérdés

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2008. Dec. 10., Sze, 11:31:16 CET

az autóknál is megszokott módszer, hogy 10-20% benzin megy egy tank dízelhez, ez nem jelent semmi problémát (én a dízel I-es Golfomba a 45literes tankba egyszer véletlenül 15 liter benzint tettem, gondot az sem jelentett).
próbáld ki ezt az arányt kb 1 liternél és gyújtsd meg egy fém tálcán, szabadban. abból már következtetni tudsz a kályhában történő égésre...

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com