[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 10., Sze, 18:27:43 CET

Auth Gábor wrote:

>   Pont ma voltam a cég szerverközpontjában, ahol egy közepes szekrény
> volt tele kondikkal az UPS-ek mellett... :)

Egy ilyen szerverközpontban ugye online inverterekről mennek a szerverek,
és a hálózaton akkutöltők vannak csak? (Meg hát automatika, amikor a
hálózat kimarad, valahogy indul a dizel.) Tudtommal a terhelés nem
jelentéktelen részét a helyiségeket hűtő klímák teszik ki. Néha sokszáz
kW-okról van szó, eszem megáll, sose gondoltam volna, hogy ennyi
számítógépet össze lehet egykupacba hordani.

És ami külön érdekes, és épületgépészetileg meghökkentő: ezekben az
épületekben gázfűtés szokott lenni. :-))))