[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Dec. 10., Sze, 21:35:44 CET

köszönöm válaszod.

> Szóba jöhet az egyszerűség kedvéért, hogy vásárolni egy evás bt-t. Ehhez
> szerencse kell, ha amúgy a módi megfelelő. Ennek jóval egyszerűbb(nek
> tűnik) a könyvelése, de jövőre számlamegtartási kötelezettség jött be
> újdonságként nekik is.

a bt-s bulit 1 éve adtam vissza, ezek után bt. ki zárva, soha többet se bt,
se kft.
90 nap a megszüntetés, 2 személy kell hozzá, stb....
<off>
dupla tb, mindenkit eltartok, én meg zabáljam a zsíros kenyeret,
na ez az amiből többet nem kérek. inkább nem csinálok semmit
és mennyi pénzt és munkát megtakarítottam és még az időm is megmarad.
</off>

> Ha jól veszem ki a szavaidból, neked nem folyamatosan kell ez a
> vállalkozósdi, hanem van valami meló, amit el akarsz végezni, addig kell,
> és már számolnád is fel az egészet.
igen, pontosan erről van szó.

> Ehelyett inkább azt kéne csinálni, hogy megkeresel valakit, akiben
> megbízol, számlaképes, és beleillik a profiljába az, amit csinálni akarsz,
> megállapodtok előre a kondíciókról, és go.

mert ha ilyet keresek egy listán akkor furcsán néznek rám, hogy hogy
képzelek én ilyet ?
megaztán nem hiszem van bárki aki ilyen törvénytelenségre lenne képes...

> Már a kérdéseket, vagy az egészet úgy, ahogy van, lezárod, befejezed?
nem nem nem nem.
a vk-t és nem a kérdéseket.

> Az a gyanúm, hogy 2 napon belül lehet adószámod meg minden, ami kell
> ahhoz, hogy számlázhass (ha jól tévedek). De ha vége van az egésznek, és
> nem akarod tovább csinálni, meglepne, ha újabb 2 nap, és kész, el is van
> felejtve.
azt mondta az ügyinő, hogy a vk megszüntetéshez bemegyek és ott helyben
ingyen megszünteti. ekkortól már nem kell tb fizetni és eltartani az
apparátust,
a könyvelési dolgokkal meg majd elmolyol az adóhivatal és jól
ellevelezgetünk.

szóval a kötelező dolgok amiket kérdeztem azok kötelezőek-e vagy sem ?

zsolt